Uwaga! Od 20.10 urząd nie będzie obsługiwał interesantów w kontakcie bezpośrednim
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników, w związku z zagrożeniem epidemiologicznym, Urząd Miasta i Gminy w Serocku zawiesza obsługę interesantów w kontakcie bezpośrednim.
W miarę możliwości prosimy o kontakt telefoniczny, pocztą elektroniczną bądź załatwienie spraw przez ePUAP.
W sytuacjach wyjątkowych wnioski, pisma itp. należy złożyć w urnie, znajdującej się w przedsionku Urzędu. Odbiór dokumentów w umówionym wcześniej z pracownikiem terminie, możliwy jest osobiście, poprzez podajnik na dokumenty, znajdujący się przy drzwiach Urzędu.
Sprawy z zakresu USC i Ewidencji Ludności:
Informujemy, że do odwołania interesanci będą mogli załatwić osobiście wyłącznie sprawy dotyczące rejestracji zgonów. Wizyty osobiste w USC umawiamy telefonicznie pod nr telefonu: 22 782 88 32, 22 782 88 52 oraz mailowo usc@serock.pl. Zaplanowane uroczystości zawarcia związku małżeńskiego będą odbywały się zgodnie z harmonogramem, z zachowaniem środków reżimu sanitarnego i ograniczeniem liczby uczestników uroczystości do minimum.
Urząd on-line
TUTAJ znajdą Państwo instrukcję, jak można sprawy załatwić online. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod nr tel. 22 782 88 05.
Płatności on-line
Prosimy o uiszczanie opłat on-line lub jeśli nie jest to możliwe - o kontakt z odpowiednim Referatem.
Przyjęcia interesantów:
Do odwołania także przyjęcia interesantów przez Burmistrza Artura Borkowskiego i zastępcę Marka Bąbolskiego będą odbywały się telefonicznie i za pomocą video konferencji wg poniższego harmonogramu:
Rozmowy z Burmistrzem Arturem Borkowskim:
w godz. 12.00 – 14.00 - telefonicznie pod nr 22 782 88 05
w godz. 14.00 - 15.00 podczas videokonferencji. Link do meetingu https://meetingsemea14.webex.com/join/burmistrz. Użytkownicy korzystający z tej formy rozmowy będą zapraszani do rozmowy w kolejności zgłoszeń przez aplikację.
Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: burmistrz@serock.pl.
Rozmowy z zastępcą burmistrza Markiem Bąbolskim:
w godz. 12.00 - 15.30 pod nr 22 782 88 05 w sprawach związanych z inwestycjami, sprawami komunalnymi, wodociągowymi i ochrony środowiska.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Serocku:
w godz. 18.30 – 20.30 pod nr 798 894 440. Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: m.rosinski@serock.pl.
Przypominamy godziny pracy Urzędu Miasta i Gminy w Serocku:
pn 8.00-18.00
wt-czw 8.00-16.00
pt 8.00-14.00