Rotator zdjęć

Główna treść strony 2020 rok

Karta Serocczanina

Program „Karta Serocczanina” został wprowadzony w Mieście i Gminie Serock w dniu 1 stycznia 2020 roku. W ramach programu wydawana jest mieszkańcom przez Referat Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku „Karta Serocczanina”, która uprawnia do zniżek i ulg przygotowanych specjalnie dla mieszkańców gminy Serock przez samorząd, jednostki gminne oraz firmy partnerskie. Wprowadzona Karta ma na celu zwiększenie mieszkańcom dostępności obiektów, wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych oraz lokalnego transportu zbiorowego.

Realizowany Program „Karta Serocczanina” cieszy się wśród mieszkańców bardzo dużym zainteresowaniem. Po ponad pół roku od rozpoczęcia akcji tj. na dzień 21 czerwca 2020 roku wydano już 2241 kart.

Karta Mieszkańca jest dokumentem imiennym, ze zdjęciem, wydawanym bezpłatnie na okres 2 lat. Po upływie tego terminu należy ponownie wystąpić z wnioskiem o wydanie Karty. Mogą ją uzyskać zarówno osoby dorosłe jak i dzieci. W imieniu osób niepełnoletnich wniosek mogą złożyć rodzice/opiekunowie prawni uprawnieni do otrzymania „Karty Serocczanina”. Karta ma charakter osobisty i nie może być użyczana, bądź odstępowana przez Posiadacza innym osobom. W przypadku znalezienia Karty lub jej utraty, zagubienia, uszkodzenia, użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.

KTO MOŻE WNIOSKOWAĆ O KARTĘ:

  • osoby fizyczne, które zamieszkują na terenie Miasta i Gminy Serock,
  • osoby, które rozliczają się z podatku dochodowego (PIT) od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Legionowie ze wskazaniem adresu zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock
  • osoby, które nie rozliczają się z podatku dochodowego od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Legionowie (z racji wykonywania innej pracy zarobkowej) ze wskazaniem adresu zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock, a złożą oświadczenie, że Urzędem Skarbowym właściwym do rozliczania się z podatku dochodowego od osób fizycznych za rok, w którym występują o wydanie „Karty Serocczanina” jest Urząd Skarbowy w Legionowie ze względu na miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock,
  • rodzice/opiekunowie prawni uprawnieni do otrzymania Karty Serocczanina, którzy mogą wnioskować o wydanie karty dla swoich dzieci.

JAK UZYSKAĆ KARTĘ:

  • należy złożyć wniosek w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku w Referacie Spraw Obywatelskich (Punkt Obsługi Mieszkańca, stanowisko nr 5),
  • przy składaniu wniosku o wydanie karty należy mieć ze sobą dowód osobisty.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • aktualna fotografia,
  • wypełniony wniosek o wydanie „Karty Serocczanina”,
  • wypełnione oświadczenie, że Urzędem Skarbowym właściwym do rozliczania się z podatku dochodowego od osób fizycznych za rok, w którym jest składany wniosek o wydanie „Karty Serocczanina” jest Urząd Skarbowy w Legionowie ze względu na miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock. 

Wnioski o wydanie Karty oraz oświadczenie dostępne są w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Serock przy ul. Rynek 21 oraz na stronie internetowej: www.serock.pl w zakładce dla mieszkańca/karta serocczanina.

KORZYŚCI DLA POSIADACZY KARTY SEROCCZANINA:

  • darmowa komunikacja lokalna,
  • rabaty udzielane przez Partnerów Programu „Karta Serocczanina”,
  • promocyjne bilety na wydarzenia kulturalne i rekreacyjne na terenie Miasta i Gminy Serock.

Bez wątpienia największą wartością „Karty Serocczanina” są bezpłatne przejazdy Lokalną Komunikacją Autobusową. Profity z posiadania Karty będą jednak wzrastać wraz z dołączeniem do akcji kolejnych partnerów. Na dzień dzisiejszy po ponad pół roku funkcjonowania Karty w Programie uczestniczy 10 Partnerów oferujących różnorodny zakres usług.

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM PROGRAMU KARTA SEROCCZANINA

  • należy złożyć deklarację w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku (wzór na stronie internetowej)
  • należy zapoznać się z regulaminem Akcji „Karta Serocczanina” (pkt. V. regulaminu) dostępnym na stronie internetowej: www.serock.pl w zakładce dla mieszkańca/karta serocczanina.

Zapraszamy zatem do współpracy wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą dołączyć do udziału w projekcie. Przystąpienie do akcji nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Od Partnerów Programu oczekujemy zaoferowania preferencyjnych warunków zakupu lub   usług w ramach prowadzonej działalności. Firmy, które wyrażą chęć przystąpienia do programu, w zamian za współpracę, uzyskają większą rozpoznawalność i umocnią swoją markę dzięki bezpłatnej promocji w naszej gminie, na stronach internetowych, w mediach i materiałach promocyjnych.

Więcej informacji dotyczących Programu „Karta Serocczanina” uzyskacie Państwo w Referacie Spraw Obywatelskich pod nr telefonu 22 782 88 32 lub 22 782 88 52.

Wszystkie informacje TUTAJ.

  • plakat promujący Kartę Serocczanina

wstecz