Online jeszcze łatwiej!
Nieustannie zachęcamy Państwa do załatwiania spraw urzędowych przez Internet. Teraz będzie to jeszcze prostsze!
Obowiązująca od 22 kwietnia poprawka do rządowego rozporządzenia dotyczącego częściowego znoszenia ograniczeń związanych z koronawirusem, ujednoliciła zakres zadań związanych z niezbędną obsługą obywateli w administracji publicznej, w tym administracji samorządowej. Warto dodać, że w serockim urzędzie załatwialiśmy te sprawy przez cały okres trwania epidemii, dzięki czemu zachowaliśmy płynność w realizacji zadań.
Dziękujemy Państwu, że przeszliście na system online, dbając o bezpieczeństwo swoje ale także pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Tych z Państwa, którzy jeszcze nie przekonali się do tej formy załatwiania spraw zachęcamy do zapoznania się z instrukcją zamieszczoną TUTAJ. Tłumaczymy tu jak krok po kroku załatwić sprawy urzędowe on-line.
Teraz będzie to jeszcze prostsze
Ponieważ do załatwienia spraw potrzebny jest profil zaufany, który do tej pory można było potwierdzić przez serwis bankowy lub osobiście w punktach potwierdzających (także w naszym Urzędzie), Ministerstwo Cyfryzacji wyszło naprzeciw oczekiwaniom interesantów i umożliwiło potwierdzenie profilu zaufanego bez wychodzenia z domu, za pomocą videorozmowy. Zachęcamy do zapoznania się z TYM artykułem.
Od 27 kwietnia także my testujemy videorozmowy.
Tą drogą będziecie mogli Państwo porozmawiać z Burmistrzem Miasta i Gminy Serock podczas przyjęć interesantów. Jak to zrobić, opisujemy TUTAJ.
Zostaliście w domu - dziękujemy!