Rotator zdjęć

Główna treść strony 2020 rok

Rekrutacja do przedszkoli /oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2020/2021

Rekrutacja do przedszkoli /oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2020/2021

Listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych

8 kwietnia 2020 r. od godziny 14:30 rodzic logując się w systemie rekrutacji elektronicznej, będzie miał możliwość uzyskać informację, czy zgłoszone w rekrutacji dziecko zostało zakwalifikowane do przedszkola/oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej.

Rodzice, którzy we wnioskach o przyjęcie do przedszkola/oddziału przedszkolnego podali adres e-mail, informację  o zakwalifikowaniu bądź niezakwalifikowaniu dziecka do placówki otrzymają w formie elektronicznej.

Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych opublikowane zostaną również na stronach internetowych w przedszkolach i w szkołach podstawowych prowadzących oddział przedszkolny, jak też wywieszone w tych placówkach w formie papierowej.

Po zakwalifikowaniu dziecka do danego przedszkola/oddziału przedszkolnego rodzic dokonuje potwierdzenia woli zapisu dziecka do placówki, do której zostało zakwalifikowane. Potwierdzenie woli zapisu dziecka w przedszkolu/oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej winno nastąpić w terminie od 15 kwietnia 2020 r. od godz. 8:00 do 17 kwietnia 2020 r. do godz. 15:00 w formie pisemnego oświadczenia rodziców – wzór oświadczenia do pobrania

Podpisane przez obojga rodziców oświadczenie można dostarczyć w następującej formie:

- skan dokumentu przesłany na adres placówki,

- wersja papierowa złożona w placówce.

Istnieje także możliwość potwierdzenia woli zapisu dziecka do placówki po zalogowaniu w systemie rekrutacji elektronicznej.

W poniedziałek 20 kwietnia do godz. 15.00 na stronach internetowych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych zostanie opublikowana lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych. Listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych zostaną także wywieszone w formie papierowej w siedzibie placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock.

Informacja o przyjęciu lub nieprzyjęciu dziecka do placówki oświatowej będzie też dostępna dla rodzica po zalogowaniu w systemie rekrutacji elektronicznej. 

Od 20 kwietnia w terminie siedmiu dni rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Następnie w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania uzasadnienia może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.

 

wstecz