Rotator zdjęć

Główna treść strony 2019

Obwieszczenie burmistrza w sprawie suszy

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY SEROCK

z dnia 3 lipca 2019 roku
o ostatecznym terminie składania wniosków
o oszacowanie szkód spowodowanych przez suszę   


Burmistrz Miasta i Gminy Serock podaje do publicznej wiadomości poszkodowanych producentów rolnych, że WNIOSKI O OSZACOWANIE SZKÓD w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez suszę w okresie pomiędzy 1 maja 2019 roku a 30 czerwca 2019 roku należy składać do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, w Kancelarii Urzędu pok. nr 1 (parter).

Kompletny wniosek (z załącznikami) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie – do dnia 8 lipca 2019 roku.   
    
Jednocześnie informujemy, że do wniosku należy dołączyć:
1. Wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na bieżący rok.
2. Kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt
(IRZ) / księga stada / paszporty.
    
Druk wniosku w dostępny jest na stronie internetowej www.bip.serock.pl 
w zakładce Ogłoszenia lub w pok. nr 11 (parter). 

Zgodnie z Regulaminem działania Komisji powołanych przez Wojewodę Mazowieckiego do spraw szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez niekorzystne zjawiska atmosferyczne, ustalenie wysokości szkód możliwe jest do terminu zbioru plonu głównego albo likwidacji uprawy.

Informacje w sprawie można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w pok. nr 11 (parter) lub pod nr tel. (22) 782-88-39 lub 782-88-40.


 

Wniosek o oszacowanie szkód

wstecz