Rotator zdjęć

Główna treść strony 2012

Rozpoczynamy usuwanie azbestu

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa informuje, że z dniem 17 lipca br. została podpisana umowa z firmą „ŚRODOWISKO I INNOWACJE” Sp. z o.o. na demontaż, odbiór, transport i utylizację azbestu. Prace potrwają do końca września 2012 roku, a zrealizowane zostaną w ramach dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Otrzymane środki pozwolą na usunięcie ponad 100 ton płyt falistych azbestowo-cementowych stosowanych w budownictwie. W tym roku azbest zostanie zabrany z 54 posesji, z czego z demontażu z dachów budynków mieszkalnych lub gospodarczych pochodzić będzie ok. 24 ton, a nieco ponad 76 ton z odbioru składowanych luzem na posesjach.
Zachęcamy mieszkańców, którzy do tej pory nie złożyli jeszcze wniosku, a są zainteresowani zabraniem eternitu z ich posesji do składania wniosków. Druk wniosku dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. nr 11 lub na stronie internetowej www.serock.pl. Bliższych informacji w sprawie można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pod nr tel. 22 782 88 39 i 22 782 88 40.
  


         Referat Ochrony, Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
 

wstecz