Załatw sprawę urzędową przez ePUAP
Przypominamy, że większość spraw urzędowych możecie Państwo załatwić bez wychodzenia z domu.
Wnioski i karty spraw dostępne są na platformie ePUAP. To wygodna a w czasie pandemii także bezpieczna forma załatwiania swoich spraw.
Aby załatwić swoją sprawę on-line, należy:
- Wejść na stronę: https://serock.epuap.online/
- Wyszukać wniosek, dotyczący sprawy, którą chcemy załatwić
- Wybrać opcję „Wyślij dokument przez ePUAP” – jeśli posiadają Państwo profil zaufany
- Po zalogowaniu na stronie ePUAP należy uzupełnić formularz danymi
- Postępować zgodnie ze wskazówkami, umożliwiającymi przesłanie dokumentu („Dalej”/”Wyślij”, itp.)
- Po zatwierdzeniu wysłania wniosku automatycznie trafi on do realizacji do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Szczegółowa instrukcja zawarta jest także na wspomnianej platformie (góra strony).
Aby załatwić sprawę on-line musimy posiadać profil zaufany. Jak to zrobić? O tym tutaj: https://pz.gov.pl/pz/index.