Rotator zdjęć

Główna treść strony 2021 rok

Załatw sprawę urzędową przez ePUAP

Przypominamy, że większość spraw urzędowych możecie Państwo załatwić bez wychodzenia z domu.
Wnioski i karty spraw dostępne są na platformie ePUAP. To wygodna a w czasie pandemii także bezpieczna forma załatwiania swoich spraw.
Aby załatwić swoją sprawę on-line, należy:
  1. Wejść na stronę: https://serock.epuap.online/
  2. Wyszukać wniosek, dotyczący sprawy, którą chcemy załatwić
  3. Wybrać opcję „Wyślij dokument przez ePUAP” – jeśli posiadają Państwo profil zaufany
  4. Po zalogowaniu na stronie ePUAP należy uzupełnić formularz danymi
  5. Postępować zgodnie ze wskazówkami, umożliwiającymi przesłanie dokumentu („Dalej”/”Wyślij”, itp.)
  6. Po zatwierdzeniu wysłania wniosku automatycznie trafi on do realizacji do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Szczegółowa instrukcja zawarta jest także na wspomnianej platformie (góra strony).
Aby załatwić sprawę on-line musimy posiadać profil zaufany. Jak to zrobić? O tym tutaj: https://pz.gov.pl/pz/index.
  • epuap scn

wstecz