e-PUAP Załatw sprawę on-line
Aby ułatwić Państwu działania urzędowe w Internecie uruchomiliśmy platformę, na której zamieściliśmy wnioski i karty spraw, które można załatwić przez ePuap – bez wychodzenia z domu. Teraz już nie musimy przechodzić pomiędzy platformami, system zrobi to za nas!
Aby załatwić swoją sprawę on-line, należy:
- Wejść na stronę: https://serock.epuap.online/
- Wyszukać wniosek, dotyczący sprawy, którą chcemy załatwić
- Wybrać opcję „Wyślij dokument przez ePUAP” – jeśli posiadają Państwo profil zaufany* (TUTAJ podpowiadamy jak go uzyskać)
- Po zalogowaniu na stronie ePUAP należy uzupełnić formularz danymi
- Postępować zgodnie ze wskazówkami, umożliwiającymi przesłanie dokumentu („Dalej”/”Wyślij”, itp.)
- Po zatwierdzeniu wysłania wniosku automatycznie trafi on do realizacji do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
- Szczegółowa instrukcja zawarta jest także na wspomnianej platformie (góra strony)
Na platformie zostały zamieszczone również wnioski w pdfie. Jeśli z jakichś przyczyn nie uda się Państwu przesłać wniosku elektronicznie, możecie pobrać wniosek w pdfie, wypełnić, wydrukować i osobiście dostarczyć do Urzędu. Wrzucamy je do urny na dokumenty, znajdującej się w przedsionku ratusza. Zachęcamy jednak i prosimy, aby ograniczyć wizyty w urzędzie.
Posiadanie profilu zaufanego pozwala nam załatwiać sprawy elektronicznie, a wdrożony system czyni załatwianie naszych spraw jeszcze wygodniejszym.
Jak założyć profil zaufany? O tym TUTAJ.