Urząd Miasta i Gminy w Serocku

Wyszukiwarka

Menu

Banery

niepodleglosc

Treść strony

Podstawa prawna powołania

Straż Miejska w Serocku została powołana zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Serock nr 1/92 z dnia 14 września 1992 r. na mocy Uchwały Rady Miejskiej w Serocku nr 154 (XXIV) 92 z dnia 9 września 1992 r. Swoją działalność rozpoczęła dnia 1 stycznia 1993 r. jako referat Urzędu Miasta i Gminy w Serocku. Obecnie działa zgodnie z obowiązującą Ustawą o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz na podstawie Regulaminu nadanego na mocy uchwały nr 93/XIII/2003 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 10 września 2003 roku.

 

Strażnicy

Starszy Strażnik - Bogdan Dytyniak
Starszy Strażnik - Paweł Wiewióra
Starszy Strażnik - Andrzej Mieciek
Starszy Strażnik - Krzysztof Malinowski
Strażnik - Ewelina Mękarska
Strażnik - Mariusz Kochański
Strażnik - Paweł Krawczyk

Obsługa Centrum Dyżurnego:
Podinspektor ds. obsługi centrum dyżurnego - Artur Cesarz
Podinspektor ds. obsługi centrum dyżurnego - Krzysztof Pawlak
Podinspektor ds. obsługi centrum dyżurnego - Zbigniew Pawlik
Podinspektor ds. obsługi centrum dyżurnego - Mirosław Kurowski

Komendant Straży Miejskiej: Cezary Tudek

Copyright 2009-2017 - Urząd Miasta i Gminy Serock. Wszelkie prawa zastrzeżone.